• تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهریور 1403 - 0:17
  • کد خبر : 5824
  • چاپ خبر
فرشته پازکی، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران، ظهر امروز دوشنبه در بازدید از درمانگاه و مرکز شهری شماره ۲ بهشهر و مرکز جامعه سلامت روستای شهیدآباد بهشهر و توجیه موضوع جمعیت و فرزند آوری در بازدید از طرح فتحان اظهار کرد

طرح فتحان طرح فرزندان تحول آفرین ایران است که در گام اول و گام جبهه سازی و شبکه سازی برای ورود کنشگران خانواده استان شناسایی و آموزش دیدند.

گام هوشیارانه مسوولان هم انجام شد، گام راه اندازی اتاق رصد و وضعیت که اولین استان کشور بودیم و راه اندازی شد و کتابچه جمعیتی هر شهرستان و تهدیدات و فرصت ها و بحران های هر شهرستان ارائه شد

فرشته پازکی، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران، ظهر امروز دوشنبه در بازدید از درمانگاه و مرکز شهری شماره ۲ بهشهر و مرکز جامعه سلامت روستای شهیدآباد بهشهر و توجیه موضوع جمعیت و فرزند آوری در بازدید از طرح فتحان اظهار کرد: طرح فتحان طرح فرزندان تحول آفرین ایران است که در گام اول و گام جبهه سازی و شبکه سازی برای ورود کنشگران خانواده استان شناسایی و آموزش دیدند.
وی افزود: در جنگ نرم باید با جمعیت و فرزند آوری وارد جنگ با دشمن شد.
این مسئول گفت: گام هوشیارانه مسوولان هم انجام شد، گام راه اندازی اتاق رصد و وضعیت که اولین استان کشور بودیم و راه اندازی شد و کتابچه جمعیتی هر شهرستان و تهدیدات و فرصت ها و بحران های هر شهرستان ارائه شد.
وی افزود: گام چهارم گام اقدام و عمل که کنشگران و مردمی ها در کنار حاکمیتی ها وارد شده و مشکل جمعیت و ازدواج را حل کنندو باید ظرفیت ها شناسی شود.
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران خاطرنشان کرد: دهیار یا شهردار، کنشگران و بهروز باید توجیه و برای جامعه هدف اطلاع رسانی شود.
حسین یخکشی معاون سیاسی امنیتی فرماندار بهشهر هم در سخنانی گفت: سیاست جوانی جمعیت مساله مهمی است که باید مورد توجه باشد.
وی افزود: با توجه به‌ نقش فرهنگ سازی در تمایل خانواده‌ها به فرزندآوری و جوان سازی جمعیت، پیگیری این موضوع در قرارگاه جمعیت و خانواده در دستور کار است و باید جوانی جمعیت دغدغه جدی ما باشد

.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.