• تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مرداد 1403 - 23:53
  • کد خبر : 5544
  • چاپ خبر
مدیر عامل شرکت صنعتی دریایی ایران(صدرا) گفت

شرکت صدرا بعنوان صنعت دریایی در کنار بنادر است

مدیر عامل شرکت صنعتی دریایی ایران(صدرا) يادآور شد: اگر خدمات به بنادر داده نشود، بنادر کارایی لازم را ندارند و ما در کنار بنادر هستیم و بعد از ساخت این کشتی، برای بنادر سایر کشور هم شروع به کار خواهیم کرد که زیرساخت فراهم است و تلاش داریم تا به نحو مطلوب خدمات رسانی کنیم

شرکت صدرا بعنوان صنعت دریایی در کنار بنادر است

مدیر عامل شرکت صنعتی دریایی ایران(صدرا) گفت: با توجه به کاهش تراز آب خزر و کاهش بهره وری بنادر، صدرا به عنوان صنایع دریایی در کنار بنادر است تا با ساخت شناور کمک کار بنادر در زمان کاهش تراز آب خزر باشد..

منوچهر علیپور مدیر عامل شرکت صنعتی دریایی ایران(صدرا) در بازدید یوسف نوری استاندار ملزندران از شرکت صدرا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری میانکاله در رابطه با کیل گذاری شناور در صدرا اظهار کرد: امروز شاهد تیغه گذاری در صدرا بودیم که عملا ساخت کشتی شروع شده و همکاران در شرکت صدرا با سرعت زیاد و با برنامه ریزی تلاش دارند تا کشتی در شهریور ۱۴۰۴ تحویل اداره کل بنادراستان‌مازندران نوشهر شود.
وی افزود: با توجه به کاهش سطح تراز آب خزر و کاهش بهره وری صنایع، باید در کنار بنادر باشیم و ما به عنوان صنعت دریایی در کنار بنادر هستیم.


مدیر عامل شرکت صنعتی دریایی ایران(صدرا) يادآور شد: اگر خدمات به بنادر داده نشود، بنادر کارایی لازم را ندارند و ما در کنار بنادر هستیم و بعد از ساخت این کشتی، برای بنادر سایر کشور هم شروع به کار خواهیم کرد که زیرساخت فراهم است و تلاش داریم تا به نحو مطلوب خدمات رسانی کنیم.


سعید کیاکجوری مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران هم اظهار کرد: امروز آیین کیل گذاری شناور لایروبی در مجتمع کشتی سازی صدرا اجرایی شد و حدود ۵ ماه قبل مراسم شروع برش انجام شد و یکی از قطعات شناور ساخته شده و این‌پرورش خاص است.
وی افزود: این شناور برای اولین بار در کشور ساخته می شود و همه طراحی و ساخت و اجرا در درون کشور است و با توجه به شرایط دریای خزر ضروری است که شناور را داشته باشیم و می توان گفت که شناور منحصر به فردی در دنیاست.
کیاکجوری گفت: باتوجه به کاهش تراز آب خزر این شناور می تواند کمک‌کار باشد و با بهره برداری به توسعه در این بخش برسیم.
امیدواریم تا شهریور سال آینده این شناور را داشته باشیم و در ین راستا از نظر بودجه مشکلی نداریم و اعتبارات خوبی تخصیص خواهد یافت

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.