• تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 شهریور 1403 - 20:50
  • کد خبر : 5861
  • چاپ خبر
ششمین جلسه شورای اداری شهرستان بهشهر به ریاست علی اصغر میرزایی فرماندار بهشهر برگزار شد

ششمین جلسه شورای اداری شهرستان بهشهر با معارفه و تکریم امام جمعه بهشهر برگزار شد

فرماندار بهشهر اظهار داشت نقش نهاد امامت جمعه بسیار مهم و نقش‌آفرین است و آرامش امروز بهشهر به دلیل وجود حجت‌الاسلام‌ سیدعربعلی جباری امام‌جمعه فقید شهرستان بهشهر است که عامل وحدت بود.

ششمین حلسه شورای اداری شهرستان بهشهر به ریاست علی اصغر میرزای فرماندار بهشهر برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری میانکاله صبح روز پنج‌شنبه(۲۹ شهریور) در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان که در سالن اجتماعات به ریاست علی اصغر میرزایی فرماندار بهشهر و با حضور غلامرضا شریعتی نماینده مردم بهشهر ، نکا ، گلوگاه ، حجت الاسلام انتظاری رئیس سیاستگذاری ائمه جمعه استان ، حجت الاسلام قلعه نماینده سیاستگداری ائمه جمعه کشور ، اعضای شورای تامین اعضای ستاد نماز جمعه و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد حجت الاسلام محمدتقی نادعلی زاده امام‌جمعه جدید شهرستان بهشهر معرفی شد و از خدمات ارزشمند و وحدت آفرین امام جمعه عاشورایی سید الواعظین استان حجت الاسلام جباری با حضور یادگارش محمد حسن جباری تکریم شد

علی‌اصغر میرزایی فرماندار بهشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا عنوان کرد

همه مسئولین نسبت به خون شهدا مسئول هستند

فرماندار بهشهر با اشاره به نزدیک شدن کنگره ۱۴۵۰۰ شهید مازندران و گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیا این مطلب که همه ما به نوعی با خانواده شهدا مرتبط هستیم یا از خانواده شهدا و یا ایثارگران هستیم کوتاهی هیچ مسئولی را در برگزاری مراسم شهدا نمی پذیریم و همه در قبال شهدا و خانواده ایثارگران و جانبازان مسئول هستند

فرماندار بهشهر اظهار داشت نقش نهاد امامت جمعه بسیار مهم و نقش‌آفرین است و آرامش امروز بهشهر به دلیل وجود حجت‌الاسلام‌ سیدعربعلی جباری امام‌جمعه فقید شهرستان بهشهر است که عامل وحدت بود.
وی افزود:اتحاد و هم‌افزایی در بهشهر امروز مثال‌زدنی است و باید الگو باشد.
فرماندار بهشهر گفت:بهشهر بعد از انقلاب فراز و نشیب فراوان را پشت سر گذاشته است و باید در ادامه راه با وحدت و همدلی در راستای پیشبرد اهداف انقلاب گام برداریم.

0
غلامرضا شریعتی نماینده مردم شرق مازندران هم اظهار کرد:ارزش‌های دینی را از عملکرد بزرگان می دانیم و حجت‌الاسلام‌ سیدعربعلی جباری به‌واقع ارزش‌ها را به‌درستی منتقل کرد.
وی افزود: گزینش بسیار مناسب شورای سیاست‌گذاری مبنی بر انتخاب آیت‌الله نادعلی زاده به‌عنوان امام جمعه شهرستان که روحانی مردمی، متواضع و بی‌تکلف انتخابات خوبی است و امیدواریم منشأ خیر و برکت باشند.

آیت‌الله محمدتقی نادعلی زاده امام‌ جمعه بهشهر هم در سخنانی گفت: ایمان به خدا و خدمت به خلق اصل مهم همه ائمه الهی و ادیان است.
امام‌جمعه جدید بهشهر یادآور شد: مردم‌داری و عفو گذشت از تأکیدات بزرگان به من بود آن را همچنان در دستور کارم قرار می دهم.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.