- تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۱:۵۶
- کد خبر : 6356 چاپ خبر

هسته مرکزی کار روابط عمومی اعتماد سازی ، شفافیت ، صداقت در کار است
طی آیینی از روابط عمومیهای برتر شهرستان بهشهر با حضور فرماندار، معاونین و بخشداران تجلیل شدند.
محمد حامدی فرماندار بهشهر در آیین تجلیل از روابط عمومی ها عنوان کرد
هسته مرکزی کار روابط عمومی اعتماد سازی ، شفافیت ، صداقت در کار است
فرماندار بهشهر فعالیت روابط عمومی را جزو کارهای اولویتدار در دستگاههای اداری و اجرایی عنوان کرد و افزود روسای ادارات ،روابط عمومی را جدی بگیرند چراکه روابط عمومی می تواند پایه و اساس اعتماد سازی بین دستگاهها و مردم را ایجاد کند
حامدی با بیان این مطلب شفافیت و صداقت باید مبنای کار روابط عمومی قرار گیرد گفت: روابط عمومیها با ارتباطات درون و برونسازمانی، نقش موثری در روشنگری و ایجاد ارتباط دو سویه بین مردم و دستگاهها دارند.
وی افزود از مهمترین ویژگی های روابط عمومی موفق گوش دادن موثر و شنونده خوب بودن ، تحلیل افکار عمومی و بررسی فضای مجازی اعتماد سازی از دستگاهها در نگاه مردم است
حامدی افزود وظیفه کلیدی روابط عمومی ها تولید محتوا است و در این راستا باید روابط عمومی ها بر مبنای اطلاعات و داده های درست عمل کنند
حامدی بخشی از موفقیت هر سازمان در عرصه خدمت به مردم را منوط به برقراری ارتباط دقیق بین روابط عمومیها و مردم دانست و افزود: روابط عمومیها در ارتباط برون سازمانی باید صداقت و دقت در اطلاعرسانی را مدنظر قرار دهند.
وی ارتباط بین مردم و دستگاهها را نتیجه عملکرد روابط عمومیها دانست و ادامهداد: ارتباط در روابط عمومی باید دوطرفه باشد به نحوی که علاوه بر اطلاعرسانی خدمات به مردم، مشکلات و مطالبات مردمی نیز گردآوری شده و به مسوولان ارائه شود.
از روابط عمومی بندر امیر آباد ، شهرداری بهشهر و شهر رستمکلا ، آموزش و پرورش ، ارشاد ، آتش نشانی ، بهزیستی ، محیط زیست ، ادلره گاز ، اداره برق ، آب و فاضلاب ، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی ، بیمارستان امام تجلیل شدند.
لینک کوتاه
برچسب ها
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0