چهارمین جشنواره عکس فلامینگو با حمایت همه جانبه اداره کل محیط زیست و در راس دکتر کنعانی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مازندران، در سطح ملی با محوریت تالاب های کشور برگزار خواهد شد
از پوستر چهارمین جشنواره ملی عکس «فلامینگو» در بهشهر رونمایی شد

آیین رونمایی از چهارمین جشنواره ملی عکس «فلامینگو» با محوریت تالابهای کشور، با حضور دکتر محمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دکتر یداللهی معاون اداره کل حفاظت محیط زیست استان مازندران ، فلاح رئیس محیط زیست بهشهر ، بهمنی معاون هنری اداره کل ارشاد ، مهندس یلا معاون عمرانی فرمانداری ، روسای ادارات ، اعضای محترم شورای اسلامی ، مهندس فلاحتی معاون عمرانی شهرداری بهشهر ، حاج سلمان نجفی رئیس انجمن اسلامی ، عباس امیر حسینی نایب رئیس اتاق اصناف ، حاج مهدی مطلبی رئیس بسیج اصناف ، هنرمندان ، اصحاب رسانه ، روسای اتحادیه صنفی ، بازاریان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد

چهارمین جشنواره عکس فلامینگو با حمایت همه جانبه اداره کل محیط زیست و در راس دکتر کنعانی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مازندران، در سطح ملی برگزار خواد شد
این رویداد با هدف توسعه فرهنگ حفاظت از تالابها، ارتقای عکاسی عمومی نسبت به ارزشهای زیستمحیطی و بهرهگیری از توانایی هنر در بازنمایی مهم اکوسیستم در سطح ملی در سه بخش حرفه ای محیط بانان و دانش اموزی برگزار می شود
در این مراسم، بر لزوم هم افزایی دستگاه های اجرایی و بهره مندی از ابزارهای فرهنگی و هنری در جهت صیانت از تالاب ها تاکید شد
رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره ملی عکس فلامینگو در بهشهر
آیین رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره ملی عکس فلامینگو در بهشهر برگزار شد؛ جشنوارهای فرهنگی که با لنز هنرمندان، زیبایی فلامینگوها و ظرفیتهای طبیعی منطقه میانکاله را به تصویر کشیده و آن را به «زبان محیط زیست ایران» تبدیل میشود
جشنواره فلامینگو در بهشهر به ایستگاهچهارم رسید و آیین رونمایی از پوستر چهارمین دوره جشنواره ملی عکس فلامینگو با هدف معرفی ظرفیتهای منطقه حفاظتشده میانکاله، شامگاه دوشنبه هفدهم آذرماه در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر در مازندران برگزار شد.
انتشار کتاب مرجع میانکالهسیدمحمد محمدی، دبیر چهارمین جشنواره فلامینگو، با اشاره به آغاز این رویداد از سال ۱۳۹۶ تحت حمایت اداره کل محیط زیست مازندران و معرفی اولین فرماندار سفیر محیط زیست کشور از بهشهر، بر ظرفیتهای شرق مازندران و اهمیت این جشنواره تأکید کرد.وی از برگزاری نمایشگاههای این جشنواره در هیئت دولت و مجلس خبر داد و اعلام کرد: کتاب «میانکاله» شامل منتخب عکسهای سه دوره نخست جشنواره و موضوعاتی همچون زندگی بومی، حیات وحش و تالاب، بهزودی منتشر میشود.
محمدی اظهار داشت جشنواره ملی عکس فلامینگو مدیون همکاری همه عزیران از فرمانداری ، شهرداری ، محیط زیست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و خیرین عزیزی،که ما را حمایت کردند چهرمین جشنواره با محوریت تالاب های کشور افتتاحیه در بهشهر و نمایشگاه در ۹ شهر نالابی و در ۱۳ بهمن رکز تالاب ها در رامسر از برگزیدگان تجلیل خواهد
محمدز گفت آخرین مهلت ارسال آثار ۵ دیماه خواهد بود
جشنوارهها؛ ابزاری برای توسعه فرهنگی و اقتصادیمحمد محمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، در مراسم جشنواره فلامینگو با تقدیر از دغدغه فرهنگی برگزارکنندگان، برگزاری جشنوارههای متنوع از جمله «انار» تا «فلامینگو» در بهشهر را مثبت ارزیابی کرد و این شهرستان را به عنوان پایلوت جشنوارههای استان معرفی کرد.
معرفی ظرفیتهای میانکاله با محتواسازیمسعود فلاح رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر هم با اشاره به برگزاری جشنواره فلامینگو در گستره ملی، هدف اصلی آن را شناساندن ظرفیتهای ارزشمند شبهجزیره میانکاله، بهویژه پرنده فلامینگو عنوان کرد. وی از صنف عکاسان، هنرمندان و اهالی رسانه برای همراهی در تولید محتوا جهت معرفی این ظرفیتها و کمک به رفع آسیبهای احتمالی قدردانی کرد.
فلاح برگزاری جشنوارههای متعدد در بهشهر را عاملی برای ایجاد نشاط اجتماعی و معرفی سرمایههای طبیعی و فرهنگی منطقه برشمرد و به دستاوردهایی مانند سرآمدی بهشهر در حوزههای موسیقی، هنرهای نمایشی، شعر و کتاب اشاره کرد

پایگاه خبری میانکاله 👇👇👇
https://eitaa.com/joinchat/1304428776Cb57851316b
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0