• تاریخ انتشار : دوشنبه 31 مرداد 1401 - 22:57
  • کد خبر : 1481
  • چاپ خبر
مجیدرضا شعبانی مسیول بسیج کارمندان  در جمع خبرنگاران

تفکر و میدان داری بسیجیان گامی مهم برای پیشبرد امور

با روحیه میدانی و جهادی مدیران انتظارات اولیه مردم تا حدودی برآورده شد ولی به دلیل کم‌کاری‌ها در گذشته این خدمات آن‌طور که باید و شاید مورد نظر مردم نبود ولی با روحیه‌ای که در دولت وجود دارد، زمینه رفع مشکلات مردم رفع می‌شود

 

به گزارش پایگاه خبری میانکاله مسؤول بسیج کارمندان مازندران گفت: تفکر و میدان داری بسیجیان گامی مهم برای پیشبرد امور و کارکنان بسیجی عاملی مهم برای تحقق این‌مخم در ادارات هستند.

مجیدرضا شعبانی  در جمع خبرنگاران در تشریح عملکرد این مجموعه در استان، اظهار کرد: هفته دولت نقطه سرخطی است با آرمان‌های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری است.
وی گفت: با روحیه میدانی و جهادی مدیران انتظارات اولیه مردم تا حدودی برآورده شد ولی به دلیل کم‌کاری‌ها در گذشته این خدمات آن‌طور که باید و شاید مورد نظر مردم نبود ولی با روحیه‌ای که در دولت وجود دارد، زمینه رفع مشکلات مردم رفع می‌شود.
مسؤول بسیج کارمندان مازندران، خاطرنشان کرد: مردم انتظار دارند دولت در مسیر سختی که در پیش دارد از ظرفیت نیروهای جهادی و افراد داری سابقه اجرایی مناسب بهره‌برداری کند که در برخی از انتصابات دولت این رویه را عملیاتی کرده است.
وی اضافه کرد: بسیجیان مستقر در ادارات به منزله پیش برد امور است، این قشر برای رسیدن حل مسائل کمک کار مدیران است.
شعبانی خاطر نشان کرد: با تفکر و میدان داری بسیجیان می‌توانیم نسبت به رفع مشکلات کشور اقدام کنیم و بسیج این موضوع را از ابتدای جنگ تاکنون ثابت کرده است.
مسؤول بسیج کارمندان مازندران یادآور شد: کشور در مرحله تحقق دولت اسلامی است، پس برای این موضوع نیاز به اداره معنوی و مهدوی نیاز داریم، تا اداره و مدیر ما داری معنویت و مهدویت نشویم نمی‌توانیم زمینه تحقق عدالت را فراهم کنیم.
وی گفت: رسانه‌ها هم می‌توانند پیوست عدالت در نگارش و تصویر سازی‌ها داشته باشند این موضوع نیاز به هم صدایی دارد.
مسؤول بسیج ادارات استان مازندران، خاطر نشان کرد: روحیه خدمت‌گذاری در بین مدیران استانی وجود دارد و برای تحقق عدالت نیاز به برنامه‌ریزی‌های مناسب و مدون داریم.
وی ادامه داد: نقش اثرگذار رسانه‌ها در توسعه را نمی‌توان نادیده گرفت و در این زمینه همراهی مناسبی در استان وجود دارد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.