• تاریخ انتشار : جمعه 21 مرداد 1401 - 1:20
  • کد خبر : 1185
  • چاپ خبر
سید محمود حسینی پور غروب پنج شنبه در گردهمایی روحانیون شرق مازندران در مسجد سجادیه بهشهر اظهار کرد

تمام وجود انقلاب اسلامی ایران و مسلمانان را مدیون روحانی منحصر بفرد دوره معاصر حضرت امام (ره) است

حسینی پور اظهار کرد: رهبری در مقابل تمام توطئه هایی که جهان استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران بکار گرفته با حرکت هوشمندانه و مدیریت ممتاز ایستاد و کل دنیا را با ایجاد جبهه مقاومت در اختیار گرفته است

سید محمود حسینی پور غروب پنج شنبه در گردهمایی روحانیون شرق مازندران در مسجد سجادیه بهشهر اظهار کرد: تمام وجود انقلاب اسلامی ایران و مسلمانان را مدیون روحانی منحصر بفرد دوره معاصر حضرت امام (ره) است.

وی افزود: یادو نام شهید کابلی و همه شهیدان را که افتخار کشور و میهن اسلامی هستند را گرامی می داریم‌ که افتخارماهستند و همچنین حضور حجت الاسلام حسینی مازندرانی تولیت حوزه علمیه شهر ری را در این جمع گرامی می داریم که خدمات شایانی را به جامعه اسلام ارائه کردند.

وی با بیان اینکه در ایام شهادت امام حسین ستین گفت: امیدواریم راه عاشورایی امام حسین(ع)را که حضرت امام ادامه و رهبری در کشور تثبیت و در دنیا تکثیر کردند و نگاه امام در صدور انقلاب را با عمق دقیق رهبری ادامه دادند.

استاندار مازندران افزود: رهبری خط سرخ شهادت و عاشورا در جهان را در عمق استراتژیک دشمن به حرکت درآورد و ممتازترین مدیریت رهبری در انتشار خط عاشورا و ایجاد جبهه مقاومت در منطقه دارد.

حسینی پور اظهار کرد: رهبری در مقابل تمام توطئه هایی که جهان استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران بکار گرفته با حرکت هوشمندانه و مدیریت ممتاز ایستاد و کل دنیا را با ایجاد جبهه مقاومت در اختیار گرفته است.

وی افزود: جنگی که دشمنان برای حمله به عمق استراتژیک ایران وارد شده بودند؛ امروز در فاصله طولانی با ما قرار دارد و رهبری با مدیریت علی گونه جنگ نابرابر را به دشمن برگردانده و ایران را نجات دادند.

حسینی پور گفت: امروز دشمن توسط عناصر نفوذی مهمترین هدفشان این بود که ایران با محوریت روحانیون بعنوان سردمدار حرکت عاشورایی به جایی نرسیده و با مشکلات مواجه شود.

استاندار مازندران افزود: روحانیت عالی نظام و ولی زمان کشور را در برابر خطرات مختلف بیمه کرد و توطئه الان توسط عوامل نفوذی در داخل ایران است و اکنون دشمن توان حمله به ایران را ندارد و از امکانات بازدارنده ایران تحت رهبری روحانیت و ولی زمان آگاه هستند که به اقتدار رسیدیم.

وی افزود: جوانان‌ما تحت رهبری ولی زمان حرکت کرده و اکنون در اقتدار مشکل نداریم و در اقتصاد مشکل داریم.

حسینی پور با بیان اینکه اقتصاد با همه تلاش های ۴۳ ساله در برخی بخش ها اقتصاد تحت نفوذ دشمن رشد خوبی نداشت و الگوی حکمرانی اسلامی و ایرانی در اقتصاد نهادینه نشد.

وی افزود: در اقتصاد با سرعت نمی توان در ریل قرار گرفت و اقدامات جدی در حوزه کشاورزی بعنوان اولویت اصلی مازندران قرار گرفت که آب و خاک و هوای مناسب داریم و ۱۱ درصد سبدغذایی کشور را در اختیار داریم که باید به ۲۵ درصد برسد و کشورهای اطراف ما مهمترین‌نیازمندی های ماست که مازندران به هارپ کشاورزی تبدیل می شود و در گردشگری با توجه به نگاه رهبری در جنگل و دریای مازندران هدف گداری ماست.

 

نویسنده :مریم نظری

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.