• تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مرداد 1401 - 0:04
  • کد خبر : 1237
  • چاپ خبر
سید محمود حسینی پور استاندار مازندران

مسیر عاشورا با بصیرت افزایی علمایی همچون آیت الله کوهستانی ترسیم شد

شخصیت عظیم آیت الله کوهستانی به نسل جوان بیشتر تلاش کنیم، اظهار کرد: جوانان این روستا با حضور شخصیتی مثل آیت الله کوهستانی می بایست نسبت به جهانی شدن این روستا گام بردارند تا تمام کسانی که بدنبال حقیقت طلبی هستنند با افکار و اعمال آیت الله کوهستانی آشنا شوند

استاندار مازندران:

مسیر عاشورا با بصیرت افزایی علمایی همچون آیت الله کوهستانی ترسیم شد

سیدمحمود حسینی پور، با اشاره به اینکه باید نسبت به معرفی ابعاد عمیق و عظیم شخصیت آیت الله کوهستانی به نسل جوان بیشتر تلاش کنیم، گفت: مسیر عاشورا توسط این علمای بزرگ ترسیم شده است و با بصیرت افزایی در نسل شیعیان این مسیر تداوم یافت. ‎

 

به گزارش پایگاه خبری میانکاله، سید محمود حسینی پور در حاشیه حضور در بیت آیت الله العظمی شیخ محمد کوهستانی در شهرستان بهشهر با اشاره به اینکه در پیش کنگره آن فقیه صمدانی که اخیرا در مشهد برگزار شد، با افتخار حضور یافتم و امیدوارم بتوانیم در کنگره آیت االله کوهستانی که در آینده نزدیک برگزار می گردد به بهترین نحو ممکن به رسالت خود عمل نماییم، خاطرنشان کرد: این عالم عارف و مرد الهی شخصیتی بسیار مردمی بود که تمام عمرش را صرف هدایت مردم کرد و عالمان بزرگی را در این مکان بظاهر محقر تربیت نمود که امروز در حال خدمت به دین و نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی ادامه داد: جامعه امروز تشنه آشنایی با فضایل و زوایای زندگی این اسطوره بزرگ مازندران است و در این راستا برنامه های وسیعی از سوی نماینده ولی فقیه در استان برای کنگره این عالم بزرگ در نظر گرفته شده است که همه ما تلاش خواهیم کرد این کنگره به بهترین نحو ممکن برگزار گردد.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه باید نسبت به معرفی شخصیت عظیم آیت الله کوهستانی به نسل جوان بیشتر تلاش کنیم، اظهار کرد: جوانان این روستا با حضور شخصیتی مثل آیت الله کوهستانی می بایست نسبت به جهانی شدن این روستا گام بردارند تا تمام کسانی که بدنبال حقیقت طلبی هستنند با افکار و اعمال آیت الله کوهستانی آشنا شوند.

وی با بیان این که با همت و تلاش جوانان این منطقه و راهبری بیت آیت الله کوهستانی می بایست روستای کوهستان جهانی شود، افزود: گرچه این روستا با وجود شخصیتی نظیر آیت الله کوهستانی عالمگیر است ولی هنوز ابعاد گسترده این موضوع باز نشده است که جوانان این روستا باید نسبت به تحقق این مهم کمک کنند.

حسینی پور تصریح کرد: عالمان بزرگ استان مازندران همچون آیت الله العظمی کوهستانی همانند چراغ هدایت جامعه ما هستند و باید ابعاد مختلف شخصیت این بزرگان شناسایی و معرفی شود.

سید محمود حسینی پور با اشاره به این که باید برنامه ریزی کنیم این مکان مقدس که روح معنوی بر آن حاکم است در اختیار گردشگران قرار گیرد تا بنگرند بزرگان ما در چه فضای معنوی نفس کشیدند، یادآور شد: مسیر عاشورا توسط این علمای بزرگ ترسیم شده است و با بصیرت افزایی در نسل شیعیان این مسیر تداوم یافت. امروز، خط سرخ عاشورا جهانی شد که در اربعین حسینی امسال خواهید دید که ملت بزرگ ایران چه خواهد کرد

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.