• تاریخ انتشار : جمعه 21 مرداد 1401 - 22:06
  • کد خبر : 1205
  • چاپ خبر
سید حسینعلی محمدی رئیس آموزش و پروش

نبود مدرسه در شهرک امام و هدایت تحصیلی مهمترین دغدغه‌ آموزش و پرورش بهشهر

مدیر آموزش و پرورش بهشهر با اعلام اینکه بعد از ۸ ماه از زمان کلنگ زنی ، عملیات ساخت مدرسه آغاز شده است، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه زمان ساخت مدرسه طولانی است، سال تحصیلی جدید دانش آموزان پایه اول در کانکس تحصیل خواهند کرد

مدیر آموزش و پرورش بهشهر گفت: هدایت تحصیلی و نبود مدرسه در شهرک امام خمینی(ره) بهشهر به عنوان یک چالش و نیاز اصلی و مهم منطقه، مهمترین چالش آموزش و پرورش است .

حسینعلی محمدی متکازینی در نشست با خبرنگاران و آیین تجلیل از اصحاب رسانه در این شهرستان اظهار کرد: توجه به زیرساخت ها و فراهم کردن امکانات د اماکن عمومی برای شهرک ها از نیازهای اساسی است که باید مورد توجه باشد و در شهرک امام بهشهر این مساله اجرایی نشد.

وی افزود: شهرک امام بهشهر با دارا بودن ۱۳۰ دانش آموز در مقطع ابتدایی از داشتن مدرسه به عنوان نیاز اصلی محروم است و باید چاره اندیشی می شد.

وی یادآورشد: کلنگ زنی مدرسه شهرک امام بهشهر به همت غلامرضا شریعتی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس‌ شورای اسلامی اجرایی شده اما ساخت و ساز آن زمان بر است.
مدیر آموزش و پرورش بهشهر با اعلام اینکه بعد از ۸ ماه از زمان کلنگ زنی ، عملیات ساخت مدرسه آغاز شده است، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه زمان ساخت مدرسه طولانی است، سال تحصیلی جدید دانش آموزان پایه اول در کانکس تحصیل خواهند کرد.

وی افزود: ۲ کانکس برای این امر و تحصیل دانش اموزان اول ابتدایی در شهرک امام بهشهر در نظر گرفته شده است و در سال تحصیلی جدید استارت کلاس های درس زده خواهد شد و تحصیل در شهرک آغاز می شود.
محمدی متکازینی همچنین با توجه به فصل امتحانات خاطر نشان کرد: ثبت نام و هدایت تحصیلی دانش آموزان در حال حاضر مهمترین دغدغه ماست و تلاش داریم تا در این راستا با همه توان هدایت تحصیلی درستی انجام و دانش آموزان براساس توانمندی در رشته مناسب تحصیل کنند.

آموزش و پروشاصحاب رسانهاصحاب رسانه

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.