• تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مهر 1401 - 21:55
  • کد خبر : 2284
  • چاپ خبر
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران

کسانی که برای جوانان ما نسخه دموکراسی می پیچیند، نافی آزادی ملت خود هستند

معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی در مراسم هفتم شهید فلاح از شهدای اغتشاشات اخیر در محمودآباد، افزود: کتاب قطور افتخارات مردم مازندران مملو از برگهای زرین و پر افتخار ایثارگری در مقاطع مختلف و در گردنه های صعب انقلاب است. از شهدای مردم هزار سنگر آمل در مبارزه با کمونیست ها در دهه ۶۰ تا سلحشوری های لشکر صف شکن ۲۵ کربلا در دفاع مقدس و تا رشادت های جوانان دهه هفتادی

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

کسانی که برای جوانان ما نسخه دموکراسی می پیچیند، نافی آزادی ملت خود هستند

🔻معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی در مراسم هفتم شهید فلاح از شهدای اغتشاشات اخیر در محمودآباد، افزود: کتاب قطور افتخارات مردم مازندران مملو از برگهای زرین و پر افتخار ایثارگری در مقاطع مختلف و در گردنه های صعب انقلاب است. از شهدای مردم هزار سنگر آمل در مبارزه با کمونیست ها در دهه ۶۰ تا سلحشوری های لشکر صف شکن ۲۵ کربلا در دفاع مقدس و تا رشادت های جوانان دهه هفتادی در مقابله با آدمخواران داعش و امروز هم در مقابله با فتنه و اغتشاشگران می توان این صفحات را ورق زد و خواند.

🔹دشمن می داند ما در جنگ سخت رویین تن شده ایم و قدرت بازدارندگی داریم، لذا استراتژی دشمن از فتح خاک، به دنبال فتح قلوب جوانان تغییر پیدا کرده است، دشمن در جنگ ترکیبی با فشار اقتصادی دنبال ناامید کردن جوانان و از سوی دیگر به دنبال تغییر ذائقه و تهی کردن جوانان از آرمان ها و سوق دادن به پوچگرایی است که تاریخ انقلاب نشانگر آن است که خیالی باطل بوده و هست و خواهد بود.

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.