• تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آبان 1401 - 10:27
  • کد خبر : 2419
  • چاپ خبر
استاندار مازندران

گره‌گشایی از مشکلات مردم، اولویت مدیران اجرایی و بانک های استان باشد

سیدمحمود حسینی پور گفت بانک‌ها نقش موثری در توسعه اقتصادی مازندران دارند و باید تلاش شود که جایگاه ویژه بانک های دولتی و خصوصی در رونق کسب و کار برجسته تر شود.

استاندار مازندران:

بانک ها با برنامه ریزی اصولی در مسیر اعطای تسهیلات مسکن حرکت کنند/ گره‌گشایی از مشکلات مردم، اولویت مدیران اجرایی و بانک های استان باشد

سیدمحمود حسینی پور با عنوان این که تامین مسکن یکی از اولویت های اساسی دولت در استان است، گفت: بانک ها باید با برنامه ریزی اصولی در مسیر اعطای تسهیلات مسکن حرکت کنند. ‎

سیدمحمود حسینی پور در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان با عنوان این که تامین مسکن یکی از اولویت های اساسی دولت در استان است، گفت: بانک ها باید با برنامه ریزی اصولی در مسیر اعطای تسهیلات مسکن حرکت کنند.

وی خاطر نشان کرد: مسکن و احداث سرپناه برای خانوارهای نیازمند در محور توجهات ماست و تمام مدیران استان برای تحقق این مهم اهتمام دارند.
نماینده عالی دولت با بیان این که یکی از مشکلات اساسی جوانان مازندرانی مسکن است، ادامه داد: گره‌گشایی از مشکلات مردم، اولویت مدیران اجرایی و بانک های استان باشد.
سیدمحمود حسینی پور تصریح کرد: بانک‌ها نقش موثری در توسعه اقتصادی مازندران دارند و باید تلاش شود که جایگاه ویژه بانک های دولتی و خصوصی در رونق کسب و کار برجسته تر شود.
استاندار مازندران اظهار کرد: باید زمینه ای فراهم شود تا بانک ها برای ارایه راهکارهای توسعه استان فعال تر عمل کنند

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.