• تاریخ انتشار : یکشنبه 15 آبان 1401 - 0:05
  • کد خبر : 2570
  • چاپ خبر
خطبه عبادی و سیاسی نماز جمعه به امامت حجت الاسلام جباری امام جمعه بهشهر

حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ نمایش ولایت‌مداری ملت وایستادگی پای علم ولایت و رهبری بود

امام‌جمعه بهشهر گفت: امروز در راهپیمایی ۱۳ ابان‌مردم‌ ما بار دیگر ولایت‌مداری خود را نشان دادند و پای علم انقلاب و امام‌حسین(ع) و در پای حمایت از رهبری و امنیت کشور همه و همه اقشار به میدان آمدند و جانانه ایستادند تا وفاداری خود را به انقلاب و رهبری نشان دهند

حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ نمایش ولایت‌مداری ملت وایستادگی پای علم ولایت و رهبری بود

امام‌جمعه بهشهر گفت: امروز در راهپیمایی ۱۳ ابان‌مردم‌ ما بار دیگر ولایت‌مداری خود را نشان دادند و پای علم انقلاب و امام‌حسین(ع) و در پای حمایت از رهبری و امنیت کشور همه و همه اقشار به میدان آمدند و جانانه ایستادند تا وفاداری خود را به انقلاب و رهبری نشان دهند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعربعلی جباری، امام جمعه شهرستان بهشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بهشهر اظهار کرد: تقوا و ترک‌معاصی و گناهان و پرهیز از محرمات از تاکیدات و سفارشات است که باید در دستور کار باشد.
وی افزود: در خشی از پندهای که پیامبر اکرم به امیرالمومنین دارند، آمده است: ” ای علی، هر کسی که ۴ خصیصه صداقت، اخلاق نیکو، حیا و شکر در برابر نعمات را داشته باشد، نشانه مسلمان بودن و انقلابی بودن و ولایت‌مداری و ولایت پذیری اوست.

خطیب جمعه بهشهر خاطر نشان‌کرد: بی شرمی و بی حیایی برای امریکا و اسراییل است و مسلمان از خدا و دو ملک و فرشته خود و بزرگتر خود حیا می کند.
وی گفت: امروز مردم‌ما و دانش اموزان، معلمان حماسه بزرگ در ۱۳ آبان خلق کردند و حگاسه بزرگ عرفان را به منصه ظهور رساندند.

حجت الاسلام والمسلمین‌جباری با بیان اینکه در سلسله بحث قرآن، جایگاه این‌کتاب آسمانی و عظمت آن بالاست، یادآور شد: زندگی سعادتمندانه و عزتمندانه در پرتو قرآن و دستورات این کتاب آسمانی و فرهنگ عترت و اهل بیت(ع) است.
وی افزود: اسلام تنها دین حق الهی بر روی کره زمین است و پیامبر اشرف و آخرین نبی و کتاب قران‌کاملترین و جامع ترین و جهانی ترین کتاب آسمانی است که امروز در میان‌مردم تلالو و تشعشع نورانی دارد.
امام جمعه بهشهر گفت: هم اسلام و هم پیامبر و قرآن این مجموعه برای رشد و هدایت و سعادت بشریت است و تا روز قیامت هر آنچه مورد نیاز بشریت است، در قران‌آمده‌است.
حجت لاسلام والمسلمین جباری در ادامه خطبه های نماز جمعه بهشهر اظهار کرد: خانواده ها مراقب باشند که فرزندان در اموزش و فراگیری قرآن و تلاوت آن اهتمام داشته باشند که بزرگترین حق فرزند بر پدر نام نیکو و تربیت فرزندان و اموختن قرآن است.
وی افزود : قرآن‌نور، کتاب هدایت و رحمت است و هر که از قرآن جدا شود به این کتاب مقدس توهین‌می کند که اوج شقاوت در برابر کتاب جامع انسانی است.
خطیب جمعه بهشهر گفت: اینکه قرآن و پرچم آتش می کشد و به دنبال دشمن هستند افرادی هستند که از قرآن جدا شده اند.
وی یادآور شد: قرآن کتاب تفکر، اندیشه، شفا نور و نورانیت بدانیم و اگر کسی از قران‌جدا شود ابزار دست شیطان و شیطان‌پرستان می شود.
حجت الاسلام والمسلمین جباری در خطبه دوم نماز جمعه بهشهر گفت: در برابر استکبار باید همه مردم ید واحده باشند و احساس مسوولیت کنند.
وی بیان داشت: ۱۳ آبان به مناسبت تبعید حضرت امام خمینی به ترکیه توسط رژیم منحوس پهلوی و شهادت دانشجویان و دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی به این نام، نامگذاری شده و لذا باید شخصیت امام را بشناسیم که مردم را به حق و خیر دعوت کرد و از جور و ظلم و جریان استکبار بر حذر داشت.
حجت‌الاسلام والمسلمین جباری گفت: مردم‌ما با صلابت هستند که در خدمت امامین انقلاب هستند، اراده قوی وپولادین دارند، مجاهد هستند و هیچ گاه از ترقه بازی های دشمن خسته نشدند و پیروزی و عاقبت برای مردم ولایتمدار است که شعار می دهند، ” ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند”،”لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است” ” ما ملت امام‌حسینیم، ما ملت شهادتیم، هیهات من الذله” .
وی افزود: مقابل این انقلاب به حق، استکبار و سران‌کفر و شرک و نفاق و وهابیت و آمریکای جنایتکار است و آمریکا بیشترین خیانت و صدمه را به کشور و امنیت ما وارد کرده و دشمن شماره یک ما و همه‌مستضعفان‌جهان است.
امام جمعه بهشهر گفت: ماهیت پلید امریکا این است که به دنبال منافع خود در منطقه است که رژیم‌منفعت طلب، زیاده خواه، ظالم و متجاوز است و به دنبال قدرت کفر انگیز است تا بر هنه قدرتها مسلط شود و پیام ما به امریکا فقط مرگ بر آمریکاست.
حجت الاسلام والمسلمین‌جباری افزود: امروز دشمن‌می خواهد جوانان را از ما بگیرد و با طرح عمامه پرانی، آتش زدن پرچم می خواهد جوانان را از علما و روحانیت، پرچم و علم جدا کند.
وی یادآور شد: امروز هر کجا جنگ و فتنه است؛ آمریکا وجود دارد و فرهنگ آمریکا فرهنگ غارت، بی دینی و ولنگاری است.
امام‌جمعه بهشهر گفت: نگاه امام و رهبری و مؤمنین انقلابی و دانش آموزان ضد آمریکا و استکبار این است که آمریکا دشمن ماست.
وی با بیان اینکه زمانی که آمریکا به دنبال نظم نوین جهانی و تک قطبی کردن جهان بود امام فرمودند: ” ما آمریکا را زیر پا له می کنیم و امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند”
خطیب جمعه بهشهر اظهار کرد: آمریکا از نظر امام به دنبال محو و نابودی قرآن کریم و اسلام و روحانیت و علما هستند ، اما ما
سر ولایت هستیم و اگر چه به ما بی احترامی می کنند و فرزندان ما را می کشند و ما با همین مردم نمازگزار شهادت را موجب بیداری و کرامت می دانیم و از موضع خود عقب نشینی نمی کنیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین جباری گفت: آمریکا رو به زوال است چرا که قدرت شما مردم آمریکا را فلج کرده است؛ اگر چه آمریکا توطئه می کند، اما کور خوانده اند و ایران تجزیه شدنی نیست و ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند.
وی افزود: حضور همه شما در راهپیمایی ۱۳ آبان که پای علم انقلاب و امام‌حسین(ع) ایستادید و در پای حمایت از رهبری و امنیت کشور همه و همه اقشار به میدان آمدید و از ملت انقلابی و پیرو خط رهبری قدردانی می کنم.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.