• تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 15:39
  • کد خبر : 5108
  • چاپ خبر
آیت الله محمدی لائینی در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران عنوان کرد

دوست نداشتیم بلای تزلزل و کم‌عمری مدیریت استان را همچنان شاهد باشیم / مازندران خلاءهای زیادی دارد به آن توجه شود

، شاید انتظارات بعضا این باشد که جهت احترام به استان، انتخاب نیرویی از استان درست می بود، ما هم که شعارمان این است که دو وزیر کشاورزی و ورزش از مازندران باید باشد

🤝آئین تکریم و معارفه استاندار مازندران

🎙 آیت الله محمدی لائینی: دوست نداشتیم بلای تزلزل و کم‌عمری مدیریت استان را همچنان شاهد باشیم / مازندران خلاءهای زیادی دارد به آن توجه شود

🔹️دوست داشتیم که جناب آقای حسینی پور همچنان در مدت باقیمانده از دولت آقای رئیسی مدیریت خود را داشته باشند و این بلای تزلزل و کم‌عمری مدیریت استانداری مازندران را شاهد نباشیم اما متاسفانه همچنان شاهد عمر متوسط دو سال و اندی استانداران هستیم.

🔸️ مسئولیت جدید آقای حسینی پور در کشور دبیری ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی است که خیلی جای مهم و حساسی است، یک بخش از کارشان در مازندران هم همین بود، رئیس جمهور در سفر به مازندران دستور تشکیل کمیته ویژه مبارزه با زمین‌خواری و تجاوز به منابع‌طبیعی را صادر کرده بودند که قطعا آقای حسینی پور گزارشی در این رابطه دارند.

🔺️وصف جناب آقای یوسف نوری را هم شنیدیم گرچه هم‌شهری و استانی ما نیستند، شاید انتظارات بعضا این باشد که جهت احترام به استان، انتخاب نیرویی از استان درست می بود، ما هم که شعارمان این است که دو وزیر کشاورزی و ورزش از مازندران باید باشد، حال بگذریم؛ مسائل ناسیونالیستی برای ما اولویت اول نیست، آن صلاح و سداد، تدبیر، مدیریت، عقلانیت، تدین و تعهد برای ما مهم‌تر است‌، گاهی یک غیربومی موفق‌تر است.

▫️مازندران خدمات زیادی را از نظام گرفته و خلاهای زیادی هم دارد که هم باید به خدمات توجه کرد و شکر بشود و هم به خلاها توجه کرد تا پر شود.

🔹️در کشاورزی با افت قیمت‌های محصولات کشاورزی مواجه بودیم، در حوزه صادرات و صنایع مشکلات داریم، گردشگری و دامداری نیز همچنین، ساحل ۴۸۰کیلومتری آزاد شده داریم، که آزاد نشدنش یک مشکل و آزاد شدنش مشکل خودش را دارد.

🔸️مازندران در تعطیلات جمعیت دوبرابری را تجربه می‌کند، برای تردد، حمل و نقل و رفت و آمد، زیرساخت‌ها در حد مردم مازندران نیست و هنوز کمتر است، مشکل آب، سهمیه آرد و نان، ترافیک و مشکلات تجاوز به زمین، ویلاسازی‌های غیرمجاز و … داریم که به جای خود محفوظ است‌.

▫️یک قطار محلی از رامسر به ساری و اتوبان برای پوشش ساحل ۴۸۰کیلومتری مسئله حمل و نقل و ساحل ما را تضمین می‌کند که ان‌شالله استاندار جدید در کنار استفاده از تجربیات آقای حسینی پور ادامه خدمات را به‌صورت بهتر و بیشتر با رشد تصاعدی خواهند داشت.

🔺️باید به معضل منابع طبیعی و آب منطقه ای نیز توجه جدی شود و پیگیری شود.

▫️از حرکت نیروی انتظامی در جهت تذکر و کارهای فرهنگی در بحث عفاف و حجاب که تاکید مقام معظم رهبری نیز می باشد تقدیر و تشکر می‌کنیم.

 

‌📮┄┉❈❖ @laeeni ❖❈┉┄

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.