• تاریخ انتشار : جمعه 25 آذر 1401 - 0:02
  • کد خبر : 2930
  • چاپ خبر
همایش فرصت های سرمایه گذاری شرق مازندران

شناسایی 163 فرصت سرمایه‌گذاری در شرق مازندران

به گزارش پایگاه خبری میانکاله،‌ علی اصغر میرزایی فرماندار بهشهر در حاشیه همایش استانی فرصت های سرمایه گذاری در شرق استان کاهش مدت صدور مجوز سرمایه‌گذاری در استان را اقدامی مهم در جهت توسعه اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد پنجره واحد، به منظور تسهیل و تسریع در رسیدگی به روند سرمایه‌گذاری در استان است. وی ادامه داد : اجرای ۱۶۳ طرح سرمایه‌گذاری در حوزه های مختلف اقتصادی، تولیدی، زیرساختی و دریایی در شرق استان مازندران هدفگذاری شد.

شناسایی 163 فرصت سرمایه‌گذاری در شرق مازندران

فرماندار بهشهر افزود : اجرای ۱۶۳ طرح سرمایه‌گذاری در حوزه های مختلف اقتصادی، تولیدی، زیرساختی و دریایی در شرق استان مازندران هدفگذاری شد. ‎

به گزارش پایگاه خبری میانکاله،‌ علی اصغر میرزایی فرماندار بهشهر در حاشیه همایش استانی فرصت های سرمایه گذاری در شرق استان کاهش مدت صدور مجوز سرمایه‌گذاری در استان را اقدامی مهم در جهت توسعه اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد پنجره واحد، به منظور تسهیل و تسریع در رسیدگی به روند سرمایه‌گذاری در استان است.

وی ادامه داد : اجرای ۱۶۳ طرح سرمایه‌گذاری در حوزه های مختلف اقتصادی، تولیدی، زیرساختی و دریایی در شرق استان مازندران هدفگذاری شد.

فرماندار بهشهر اظهار کرد: در یک ماه گذشته با پیگیری و درخواست های ارائه شده از سوی فرمانداری های نکا، بهشهر و گلوگاه در مجموع ۳۰۰ سرمایه گذار برای اجرای طرح های اقتصادی در شرق استان اعلام آمادگی کردند.

وی تصریح کرد: بیکاری یکی از چالش های اجتماعی در شرق استان است که به طور حتم با اجرای طرح های سرمایه گذاری این دغدغه کاهش خواهد یافت.

فرماندار بهشهر همراهی دستگاه های اجرایی با فعالان اقتصادی در اعطای مجوزهای سرمایه گذاری را اجتناب ناپذیر دانست و گفت: تفکر جزیره‌ای در همراهی با فعالان اقتصادی معنا ندارد و همه مدیران برای افزایش سرمایه گذاری در شرق استان باید پای کار بیایند

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.