• تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 - 22:34
  • کد خبر : 3080
  • چاپ خبر
رئيس اتاق اصناف بهشهر: اشتغال و کاهش مسیر صدور مجوزها اولویت اتاق اصناف بهشهر/   آسیب شناسی بازار بهشهر

نشست صمیمی اصحاب بسیج رسانه با سید محمد محمدی رئیس اتاق اصناف شهرستان بهشهر

رئيس اتاق اصناف بهشهر گفت: اشتغال و کاهش مسیر صدور مجوزها اولویت اتاق اصناف بهشهر است و آسیب شناسی بازار و رفع مشکلات با قوت در دستور کار است و در این بخش با همه توان کمک خواهیم کرد تا با تعامل سازنده ریشه های مشکلات شناسایی و برای رفع معضلات اقدام شود

رئيس اتاق اصناف بهشهر:
اشتغال و کاهش مسیر صدور مجوزها اولویت اتاق اصناف بهشهر/   آسیب شناسی بازار بهشهر

رئيس اتاق اصناف بهشهر گفت: اشتغال و کاهش مسیر صدور مجوزها اولویت اتاق اصناف بهشهر است و آسیب شناسی بازار و رفع مشکلات با قوت در دستور کار است و در این بخش با همه توان کمک خواهیم کرد تا با تعامل سازنده ریشه های مشکلات شناسایی و برای رفع معضلات اقدام شود.

سید محمد محمدی متکازینی در نشست با اعضای بسیج رسانه بهشهر اظهار کرد: یکی از ریشه دار ترین و قدیمی ترین تشکل های مدنی جامعه، اصناف بوده و اثر ماندگاری در جامعه، با انصاف و مهربانی خود بر جای می گذارند،

وی خاطر نشان کرد: در زمان انقلاب نیز اصناف و بازازیان یکی از ستون ها و همراهان امام در راه نهضت انقلاب اسلامی اصناف بوده اند.

رئيس اتاق اصناف بهشهر با بیان اینکه در صدور مجوز با قوت وارد خواهیم شد تا دغدغه بازاریان برطرف شود، یادآور شد: نظارت قیمت ها و توجه به  المان شهری با همکاری شهرداری و افزایش حضور مردم در بازار بهشهر مساله مهمی برای  توسعه بازار بهشهر است که با جدیت دنبال می شود.
محمدی افزود: ساختار پاساژ ما براساس استانردارد نیست و عاملی برای جذب مزدم در بازار نداریم و بلید با فضاسازی شرایط جذب در بازار را فراهم کنیم.

وی همچنین با بیان اينکه آسیب شناسی گرانی در بازار بهشهر هم دغدغه شهروندان است، بیان داشت:  باید برگزاری نمایشگاه‌ها و بازارهای تخصصی در بهشهر تلاش کنیم و به سمت تخصصی در حوزه کسب و کار گام برداریم.
محمدی گفت: بازار ما در فروش نیازمند همکاری است و رسانه در راس برنامه های ماست و امیدولریم رسانه کمک کار ما در ادامه‌مسیر  باشد.
رئیس اتاق اصناف بهشهر گفت: رمز پیشبرد اقتصادی مطلوب شهرستان در سایه تعامل و همفکری دستگاه‌های اجرایی و اصناف است.
محمدی افزود: اتاق اصناف سعی دارد با نظارت دقیق تر بر عملکرد اصناف و کنترل قیمت ها به رونق بازار و کسب و کار کمک کند و اميدواريم این مهم با تعامل ایجاد شود.
وی افزود: تلاش داریم تا در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان با قوت وارد  شده و همچنین در صدور مجوزها حداقل مسیر طی و در ارائه مجوزها تسهیل شود.

محمدی گفت: همچنین امیدواریم با تعامل با مسوولان‌مربوطه در راستای تردد و کاهش ترافیک خودروها در خیابان‌امام به عنوان اصلی ترین مسیر بازار بهشهر، تمهیداتی اندیشیده شود تا در راستای افزایش هزینه و فروش بازاریان و اصناف در این‌مسیر تلاش شود.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.