• تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهریور 1401 - 17:31
  • کد خبر : 1791
  • چاپ خبر
سرهنگ ساداتی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی استان مازندران

🔸تمدید 6 ماهه گذرنامه‌ های فاقد اعتبار به شرط یک بار سفر اربعین به عراق

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، تاکید کرد: تمدید گذرنامه‌های منقضی شده و یا آن‌هایی که کمتر از یک ماه اعتبار دارند، از (شنبه 5 شهریور) فقط در شعبه‌ها و اداره گذرنامه انجام می‌شود و هیچ تمدیدی در مرز نداریم

🔸تمدید 6 ماهه گذرنامه‌ های فاقد اعتبار به شرط یک بار سفر اربعین به عراق

🔸معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از تمدید 6 ماهه گذرنامه‌ های فاقد اعتبار به شرط یک بار سفر اربعین به کشور عراق، خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری میانکاله، سرهنگ “سید جعفر ساداتی” در گفت و گو با خبرنگار صدا و سیمای مرکز استان مازندران گفت: افرادی که گذرنامه های آنها از ششم شهریور ماه سال 91به بعد صادر و مدت اعتبار آنها تمام شده است، فقط به مدت 6 ماه تمدید می شوند.

وی در تشریح فرآیند صدور “برگ گذر موقت” ویژه اربعین حسینی گفت: برای اینکه فاصله صدور گذرنامه را کمتر و همچنین هزینه کمتری به زائران عزیز تحمیل شود، طی توافق با کشور عراق، برگ گذر ویژه اربعین حسینی صادر خواهد شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران ادامه داد: این برگ گذر موقت فقط برای یک بار است، اما فرآیند صدورش متفاوت است یعنی شهروندان عزیز باید به پلیس + 10 مراجعه کرده و یا درخواست صدور گذرنامه دهند و هزینه آن را بپردازند و یا اینکه درخواست صدور «برگ گذر موقت» کنند که تنها هزینه آن هزینه پست است.
سرهنگ ساداتی در پاسخ به سوالی درباره چگونگی حضور افراد زیر 18 سال و سربازان در راهپیمایی اربعین حسینی (ع) گفت: افراد زیر 18 سال (آقا و خانم) می بایست با رضایت محضری پدر و خانم های متاهل با اجازه همسر نسبت به درخواست گذرنامه جهت سفر اربعین اقدام کنند و سربازان عزیز نیز می‌توانند با موافقت معاونت وظیفه عمومی محل خدمت خود اقدام کنند.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، تاکید کرد: تمدید گذرنامه‌های منقضی شده و یا آن‌هایی که کمتر از یک ماه اعتبار دارند، از (شنبه 5 شهریور) فقط در شعبه‌ها و اداره گذرنامه انجام می‌شود و هیچ تمدیدی در مرز نداریم.
سرهنگ ساداتی در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که در شهرستان های استان ساکن هستند نیازی به حضور در مرکز استان را نداشته، بلکه با مراجعه به اداره گذرنامه شهرستان ، گذرنامه خود را تمدید کنند.

🔸* شهروندان بهشهر و گلوگایی به اداره گذرنامه شهرستان بهشهر مراجعه کنند.

✍معاونت فرهنگی واجتماعی و پلیس گذرنامه فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.