• تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1402 - 0:59
  • کد خبر : 4643
  • چاپ خبر
با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری و همچنین اهالی فرهنگی  در کارخانه چوب و کاغذ مازندران

آیین خودکفایی تولید کاغذ در کارخانه چوب و کاغذ مازندران برگزار شد

کل تولید کاغذ مورد نیاز آموزش و پرورش برای ۱۵۵ میلیون کتاب درسی به صورت صد درصد داخلی انجام می‌شود که ۴۵ هزارتن برای چاپ کتب درسی و ۵ هزارتن برای جلد کتاب است.

آیین خودکفایی تولید کاغذ در کارخانه چوب و کاغذ مازندران برگزار شد

آیین خودکفایی در تولید کاغذ امروز جمعه دهم آذر ماه  با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان و اهالی فرهنگ در کارخانه چوب و کاغذ مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری میانکاله آیین خودکفایی در تولید کاغذ مورد نیاز کتب درسی کشور با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری و همچنین اهالی فرهنگی  در کارخانه چوب و کاغذ مازندران برگزار می‌شود.

گفتنی است، کل تولید کاغذ مورد نیاز آموزش و پرورش برای ۱۵۵ میلیون کتاب درسی به صورت صد درصد داخلی انجام می‌شود که ۴۵ هزارتن برای چاپ کتب درسی و ۵ هزارتن برای جلد کتاب است.

همچنین، در شیراز نیز یک‌ مجموعه جدید در حوزه کاغذ آماده بهره‌برداری است که با بهره‌برداری این مجموعه عظیم نزدیک به ۵۰ هزارتن به تولید کاغذ داخلی کشور اضافه خواهد شد و تا پایان سال ۱۴۰۲ ظرفیت تولید داخلی به حدود ۱۳۰ هزارتن خواهد رسید.

کارخانه چوب و کاغذ مازندران،‌ کارخانه کاغذ پارس‌، کارخانه دیبای شوشتر و کارخانه زاگرس فارس از جمله کارخانه‌های بزرگ تولید کاغذ داخلی کشور است که هر کدام بخشی از تولید کاغذ را برعهده دارند

عکس از ابراهیم فلاح

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.