• تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 بهمن 1401 - 1:46
  • کد خبر : 3195
  • چاپ خبر
علی اصغر میرزایی فرماندار بهشهر از افتتاح و کلنگ زنی ۵۱ پروژه با اعتبار ۴۸۱ میلیارد تومان در بهشهر خبرداد

افتتاح و کلنگ زنی ۵۱ پروژه با اعتبار ۴۸۱ میلیارد تومان در بهشهر

فرماندار بهشهر از افتتاح و کلنگ زنی ۵۱ پروژه با اعتبار ۴۸۱ میلیارد تومان در بهشهر خبر داد و گفت: این پروژه ها در طول دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود. علی اصغر میرزایی در جلسه شورای اداری اظهار کرد: برنامه های دهه فجر باید با رویکرد خدمت به مردم و بیان دستاوردهای انقلاب باشد و در این راستا باید  نشاط و امیدآفرینی را افزایش دهیم

افتتاح و کلنگ زنی ۵۱ پروژه با اعتبار ۴۸۱ میلیارد تومان در بهشهر

فرماندار بهشهر در جلسه شورای اداری که با حضور علیخانی معاون عمرانی استانداری و روسای دستگاه اجرایی که در اولین روز از دهه مبارک فجر در دفتر امام جمعه محترم شهرستان بهشهر برگزار شد عنوان کرد

علی اصغر میرزایی فرماندار بهشهر از افتتاح و کلنگ زنی ۵۱ پروژه با اعتبار ۴۸۱ میلیارد تومان در بهشهر خبرداد

علی اصغر میرزایی فرماندار بهشهر با اشاره به چهل و چهار سالگی پیروزی انقلاب اسلامی و با یاد و نام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و یاد و خاطره شهدای انقلاب ، دفاع مقدس ، امنیت ، مدافع سلامت و مدافع حریم و حرم
از افتتاح و کلنگ زنی ۵۱ پروژه با اعتبار ۴۸۱ میلیارد تومان در بهشهر

فرماندار بهشهر از افتتاح و کلنگ زنی ۵۱ پروژه با اعتبار ۴۸۱ میلیارد تومان در بهشهر خبر داد و گفت: این پروژه ها در طول دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود.

علی اصغر میرزایی در جلسه شورای اداری اظهار کرد: برنامه های دهه فجر باید با رویکرد خدمت به مردم و بیان دستاوردهای انقلاب باشد و در این راستا باید  نشاط و امیدآفرینی را افزایش دهیم.

وی افزود: در ایام الله دهه مبارک فجر کمیته های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی و آموزشی در نظر گرفته شده و برنامه های مختلفی در این ایام اجرایی می شود.

فرماندار بهشهر یادآور شد: همه تلاش ما اجرای برنامه ها با محوریت مردم است و مردمی بودن برنامه ها باید در دستور کار همه کمیته ها باشد.

میرزایی با تاکید بر فضاسازی شهری آن را نیازمند یک کار جدی و ابتکاری با محتوای اثرگذار دانست و گفت: سیمای شهر باید رنگ و بوی انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام بگیرد و استفاده از ظرفیت های مردمی مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار بهشهر از افتتاح و کلنگ زنی ۵۱ پروژه با اعتبار ۴۸۱ میلیارد تومان در بهشهر خبر داد و گفت: این پروژه ها در طول دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی اظهار کرد: ۴۶ پروژه با اعتبار ۴۰۰  میلیارد تومان افتتاح می شود که از این تعداد ۴۰ پروژه  با ۳۱۲ میلیارد تومان در بخش دولتی، ۴۸ میلیارد تومان قالب تسهیلات خوداشتغالی و یک پروژه با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان پروژه بخش خصوصی است.

میرزایی گفت: در دهه فجر امسال ۴ پروژه با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان در بخش دولتی کلنگ زنی می شود تا با افتتاح و بهره برداری از این طرح ها گامی برای توسعه بیشتر گام برداریم.

وی با تاکید بر حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیوند دوباره مردم با انقلاب و رهبری و شهداست و مردم با حضور حماسی خود بار دیگر پیوند ناگسستنی خود با انقلاب و نظام را به نمایش خواهند گذاشت.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رهبری پیامبر گونه و حمایت مردم دشمن توان مقابله با ایران را نداشت و امروز ایران تمام معادلات دشمنان را برهم زد

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.