• تاریخ انتشار : یکشنبه 6 شهریور 1401 - 0:36
  • کد خبر : 1682
  • چاپ خبر
در چهارمین روز از از گرامیداشت هفته دولت

جلسه شورای اداری شهرستان گلوگاه با حضور دکتر رنجبران معاون توسعه بیمه سلامت ایران و افتتاح ساختمان بیمه سلامت

در هفته دولت ساختمان بیمه سلامت شهرستان گلوگاه با اعتبار بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال افتتاح که از جمله دستاورد های دولت مردم در شهرستان گلوگاه است.خدمات بیمه سلامت من جمله بیمه سلامت ایرانیان، روستاییان، کار کنان دولت و سایر اقشار در حوزه سلامت بهداشت و درمان بسیار ارزشمند است

 به گزارش پایگاه خبری میانکاله جلسه شورای اداری شهرستان گلوگاه با حضور دکتر رنجبران معاون توسعه بیمه سلامت ایران و دکتر میرزایی مدیرکل بیمه سلامت مازندران و هیات همراه به ریاست دکتر داودی فرماندار شهرستان گلوگاه در مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ برگزار شد. ‎

 

 

✅جلسه شورای اداری شهرستان گلوگاه با حضور دکتر رنجبران معاون توسعه بیمه سلامت ایران و دکتر میرزایی مدیرکل بیمه سلامت مازندران و هیات همراه به ریاست دکتر داودی فرماندار شهرستان گلوگاه در مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ برگزار شد.

 

✅فرماندار گلوگاه ضمن خیر مقدم و قدر دانی از تسریع در تکمیل پروژه بیمه سلامت بیان داشت: تلاش شبانه روزی آیت الله رئیسی رئیس جمهور محترم بر اساس فرامین مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ با سه کلید واژه ی با مردم،برای مردم و درکنار مردم در حال انجام بوده که این مسیر سیره ی شهیدان است امید در جامعه با حضور آیت الله رئیسی با خروج از تکبر و غرور جاری شده است.

 

 

✅وی افزود: در هفته دولت ساختمان بیمه سلامت شهرستان گلوگاه با اعتبار بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال افتتاح که از جمله دستاورد های دولت مردم در شهرستان گلوگاه است.خدمات بیمه سلامت من جمله بیمه سلامت ایرانیان، روستاییان، کار کنان دولت و سایر اقشار در حوزه سلامت بهداشت و درمان بسیار ارزشمند است.

 

✅استقرار اداره بیمه سلامت شهرستان، تسویه بدهی بیمه سلامت به تنها بیمارستان شهرستان و تقویت نظام ارجاع و پزشک خانواده من جمله درخواست های فرماندار گلوگاه بوده است.

 

✅دکتر رنجبران معاون توسعه سازمان بیمه سلامت ایران ضمن تبریک هفته دولت و تقدیر از فرماندار به جهت پیگیری پروژه مذکور اظهار داشت: در “دولت مردم” نگاه خاص به اقشار آسیب پذیر جامعه شده من جمله در بحث ناباروری و بیماران صعب العلاج و بیماران خاص دولت و مجلس بودجه های مناسبی را مقرر کرده و در بحث نسخه الکترونیک در استان مازندران حدود ۹۹ درصد در این دولت اجرایی شده است.

 

 

✅در ادامه این جلسه ساختمان بیمه سلامت شهرستان گلوگاه با حضور دکتر داودی فرماندار گلوگاه، دکتر رنجبران معاونت توسعه سازمان بیمه سلامت ایران، دکتر میرزایی مدیرکل بیمه سلامت استان و هیات همراه و جمعی ازمسئولین استانی و شهرستانی در سایت اداری شهرستان افتتاح گردید

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.