• تاریخ انتشار : سه شنبه 1 شهریور 1401 - 22:23
  • کد خبر : 1514
  • چاپ خبر
پیام تبریک مهدی داوودی فرماندار گلوگاه بمناسبت هفته دولت

شهیدان رجائی و باهنر تجلّی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم هستند

هفته دولت فرصت مغتنمی است تا در کنار تقدیر از تلاشهای دولتمردان و مسئولان و مدیران، زحمات بی‌دریغ کارمندان نیز گرامی داشته شود. تلاشگرانی که با تعهد خالصانه و خدمت صادقانه بعنوان پیش‌ قراولان مسیر تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گلوگاه دکتر داودی فرماندار گلوگاه طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را تبریک گفت: متن پیام بدین شرح می باشد: ‎

 

 

« بسمه تعالی »

 

دوم تا هشتم شهریور ماه که با نام و یاد شهیدان والامقام رجائی و باهنر مزین و با عنوان

«هفته دولت» نامگذاری شده، یادآور ماندگاریِ بزرگ مردانیست که خدمتگزاریِ بی ادعا،

سیره، منش و روش آنان بود.

شهیدان رجائی و باهنر تجلّی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم هستند، آنانیکه پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مسیر انقلاب برافراشتند که تا به امروز در صلابت و اقتدار در اهتزاز باشد.

 

هفته دولت فرصت مغتنمی است تا در کنار تقدیر از تلاشهای دولتمردان و مسئولان و مدیران، زحمات بی‌دریغ کارمندان نیز گرامی داشته شود. تلاشگرانی که با تعهد خالصانه و خدمت صادقانه بعنوان پیش‌ قراولان مسیر تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارند.

 

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معزّز دولت، بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همهٔ کارگزاران و کارمندان متعهد و خدوم دولت در شهرستان تبریک عرض نموده، موفقیت همگان را در راستای امید آفرینی، رفع مشکلات مردم و تحقق آرمانهای بلند و ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاستهای دولت مردم را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

مهدی داودی

فرماندار شهرستان گلوگاه

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.