• تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 اسفند 1402 - 22:05
  • کد خبر : 4960
  • چاپ خبر
سازمان حفاظت محیط زیست به مناسبت روز آموزش همگانی محیط زیست، نمایشگاهی از بهترین تصاویر فلامینگو‌ها را بر پا کرد

«فلامینگو»‌ها میزبان سازمان محیط زیست کشور در پایتخت شدند

علی اصغر میرزایی فرماندار شهرستان بهشهر، به عنوان اولین فرماندار در کشور به عنوان سفیر محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست معرفی شد
به بهانه روز آموزش همگانی محیط زیست

«فلامینگو»‌ها میزبان سازمان محیط زیست کشور در پایتخت شدند

«فلامینگو»‌ها به سازمان محیط زیست پر کشیدند!

سازمان حفاظت محیط زیست به مناسبت روز آموزش همگانی محیط زیست، نمایشگاهی از بهترین تصاویر فلامینگو‌ها را بر پا کرد.
آوای خزر – آزاده بابانژاد: امروز ۱۵ اسفندماه آغازین روز از هفته منابع طبیعی، روز درختکاری و روز “آموزش همگانی حفظ محیط زیست” است و به مناسبت همین رویداد، علاوه بر برنامه‌های متعدد درختکاری و تجلیل از یگان‌های حفاظت منابع طبیعی، سازمان حفاظت محیط زیست نیز در جهت آموزش عمومی برای حفاظت از کره خاکی و زیستمندان آن قدم برداشته است.

دبیرخانه جشنواره ملی عکس فلامینگو به ابتکار جمعی از هنرمندان عکاس شهرستان بهشهر و استان مازندران به همت سید محمد محمدی از سال ۱۳۹۷ کار خود را آغاز و نخستین جشنواره را در همان سال برگزار کرد.

امروز اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران به بهانه رویداد‌هایی که عنوان شد؛ نمایشگاهی از آثار برتر جشنواره فلامینگو در سال‌های ۹۷، ۹۸، و ۱۴۰۱ را در تهران – ورودی سازمان حفاظت محیط زیست به نمایش گذاشت که مورد توجه علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس این سازمان قرار گرفت.

«فلامینگو»‌ها به سازمان محیط زیست پر کشیدند!
عطاالله کاویان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مازندران توضیحاتی درباره تصاویر ارائه و اظهار داشت که این آثار، زیستمندی فلامینگو‌ها در تالاب و خلیج میانکاله را نشان می‌دهد.

او با اشاره به اینکه ۱۰۰ اثر به دبیرخانه سومین جشنواره عکس فلامینگو ارسال شده بود، اظهار داشت که ۵۸ اثر به عنوان برگزیده انتخاب شد و برگزیدگان نیز جوایز خود را دریافت کردند.

کاویان اعلام کرد که تلاش داریم تا با فراهم‌شدن بستر برگزاری این جشنواره در سطح بین‌المللی، چهارمین جشنواره را در این سطح فراخوان بدهیم.

علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نیز در بازدید از نمایشگاه عکس فلامینگو با ارزشمند و تخصصی بودن آثار ارائه‌شده از زمستان‎گذرانی این مهاجران که شگفتی‌های آفرینش را نشان می‌دهد، از برگزاری چنین رویداد‌هایی استقبال و حمایت کرد.

«فلامینگو»‌ها به سازمان محیط زیست پر کشیدند!
به گزارش خبرنگار ما، در این رویداد علی‌اصغر میرزایی فرماندار شهرستان بهشهر نیز حضور داشت.

اولین و دومین جشنواره فلامینگو در سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ در بهشهر برگزار شد. به دلیل شیوع کرونا در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ فراخوان داده نشد، و سومین جشنواره فلامینگو در سال گذشته فراخوان شد و امسال برگزیدگان خود را شناخت. یکی از برگزیدگان (ابراهیم فلاح) از عکاسان پایگاه خبری تحلیلی آوای خزر است.

✅ فرماندار بهشهر، سفیر سازمان حفاظت محیط زیست شد

🔸علی اصغر میرزایی فرماندار شهرستان بهشهر، به عنوان اولین فرماندار در کشور به عنوان سفیر محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست معرفی شد.

🔸همزمان با ۱۵ اسفندماه، روز”آموزش همگانی حفظ محیط زیست” در مراسمی در سازمان حفاظت محیط زیست با حضور شریعتی نماینده مردم شریف شهرستانهای بهشهر، گلوگاه و نکا در مجلس، کاویان مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران، عبدوس مدیرکل دفتر مشارکت های مردمی و مسئولیت های اجتماعی سازمان محیط زیست، علی اصغر میرزایی فرماندار شهرستان بهشهر بدلیل تلاش در جهت ارتقاء وضعیت زیست محیطی تالاب بین المللی میانکاله و برگزاری موفق جشنواره ملی عکس فلامینگو، توسط مرادی معاون آموزش و مشارکت های سازمان حفاظت محیط زیست کشور تقدیر و به عنوان سفیر محیط زیست این سازمان معرفی شد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.