• تاریخ انتشار : دوشنبه 21 فروردین 1402 - 2:35
  • کد خبر : 3261
  • چاپ خبر
استاندار مازندران

مردم مازندران باید از محل گردشگری، بهره اقتصادی ببرند

استاندار مازندران با بیان این که در تلاشیم تا استان را به مقصد گردشگری در شمال کشور تبدیل کنیم، گفت: پل سد گلورد با زیبایی ویژه ای که ایجاد می کند در آینده باید به یک مرکز گردشگری و کانونی برای درآمدزایی و اشتغال مردم منطقه تبدیل شود

استاندار: مردم مازندران باید از محل گردشگری، بهره اقتصادی ببرند


/ پل سد گلورد باید به یک مرکز گردشگری و کانونی برای درآمدزایی و اشتغال مردم منطقه تبدیل شود

استاندار مازندران با بیان این که در تلاشیم تا استان را به مقصد گردشگری در شمال کشور تبدیل کنیم، گفت: پل سد گلورد با زیبایی ویژه ای که ایجاد می کند در آینده باید به یک مرکز گردشگری و کانونی برای درآمدزایی و اشتغال مردم منطقه تبدیل شود. ‎

استاندار مازندران در جلسه بحث و بررسی در خصوص روند تکمیل پروژه پل سد گلورد، با اشاره به این که سد گلورد از پروژه های مهم منطقه شرق استان است که آثار ارزشمندی بر کنترل سیلاب های مخرب، تامین آب شرب و کشاورزی منطصه شرق استان و نظایر آن دارد، یادآور شد: پل سد گلورد باید به یک سرمایه گذار حوزه گردشگری با اهلیت بالا سپرده شود.

مقام عالی دولت در استان با بیان این که اقتصاد گردشگری یکی از برنامه های جدی ماست، افزود: در تلاشیم تا استان را به مقصد گردشگری در شمال کشور تبدیل کنیم و مردم از محل گردشگری به درآمدهای مناسب برسند و برای جوانان شغل ایجاد شود.

وی با طرح این نکته که پل سد گلورد با زیبایی ویژه ای که دارد باید به یک مرکز گردشگری فعال تبدیل شود، گفت: پل سد گلورد در شمار چند مورد معدود در کشور است که مردم محلی باید از وجود آن بهره اقتصادی لازم را ببرند.

استاندار با بیان این که رفت و آمد گردشگر به این منطقه می تواند در وضعیت اقتصادی و درآمدزایی مردم منطقه اثرگذار باشد، اظهار داشت: هزینه های انجام شده در این پل باید به سود و درآمد چند برابری بینجامد.

پل سد گلورد از نوع زیرقوسی فلزی ( به طول 281 متر و قوس 207 متری) است که بمنظور تامین راه ارتباطی بر روی دریاچه پشت سد در حال احداث می باشد و پس از تکمیل نصب می شود.

پیشرفت فیزیکی این پل حدود 64 درصد و تأمین و ساخت قطعات پل بیش از 94 درصد می باشد.

این پل با توجه به قرارگرفتن در یک منطقه بسیار زیبای جنگلی می تواند به یکی از مراکز و کانون های گردشگری در این منطقه تبدیل شود

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.