• تاریخ انتشار : یکشنبه 26 شهریور 1402 - 0:21
  • کد خبر : 4257
  • چاپ خبر
محمد جعفر یوسفی مدیر پژوهش سرای دانش آموزشی شهید هاشمی نژاد

کسب هشت مدال طلادر مسابقات جهانی رباتیک و اختراعات هندوستان توسط دانش آموزان بهشهری

یوسفی با بیان این مطلب که در کنار برگزاری مسابقات، برنامه های آموزشی و کارگاه های استارت آپی از نقاط قوت این رویداد بودند. شهرستان بهشهر با اعزام یک گروه دانش آموزی ۴ نفره (کیارش پورصادق، پارسا یوسفی، محمدامین یوسفی و محمدرضا نوروزی) با مربی گری مهندس نوید یوسفی و سرپرستی آقای محمدجعفر یوسفی در این مسابقات بسیار خوب و قدرتمند ظاهر شدند. این تیم موفق شد ۸ مدال طلای انفرادی ۱ مدال نقره و ۱ مدال فنی در گرایش های ربوریس، دانشمند جوان و اختراعات کسب نماید.

کسب هشت مدال طلا  توسط افتخار آفرینان و مدال اوران دانش آموزان بهشهری محمد رضا نوروزی، پارسا یوسفی، محمد امین یوسفی و کیارش پورصادق به سرپرستی مهندس نوید یوسفیدر مسابقات جهانی رباتیک و اختراعات هندوستان

به گزارش پایگاه خبری میانکاله محمد جعفر یوسفی مدیر پژوهش سرای دانش آموزی شهید هاشمی نژاد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت مسابقات جهانی WSRO در گرایش های اختراعات و رباتیک در تاریخ ۲۲ و ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ در شهر مسلمان نشین احمدآباد هندوستان برگزار شد.این دوره از مسابقات با حضور ۲۰ کشور از قاره های مختلف در این مسابقات به رقابت پرداختند و مسابقات از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار بود.

در کنار برگزاری مسابقات، برنامه های آموزشی و کارگاه های استارت آپی از نقاط قوت این رویداد بودند. شهرستان بهشهر با اعزام یک گروه دانش آموزی ۴ نفره (کیارش پورصادق، پارسا یوسفی، محمدامین یوسفی و محمدرضا نوروزی) با مربی گری مهندس نوید یوسفی و سرپرستی آقای محمدجعفر یوسفی در این مسابقات بسیار خوب و قدرتمند ظاهر شدند.
این تیم موفق شد ۸ مدال طلای انفرادی ۱ مدال نقره و ۱ مدال فنی در گرایش های ربوریس، دانشمند جوان و اختراعات کسب نماید.
لازم به ذکر است که توانمندی دانش آموزان بهشهر در مقایسه با کشور های دیگر بسیار فاحش و متفاوت بود و بعد از هر مسابقه، شرکت کنندگان کشورهای دیگر بسیار علاقمند بودند که در مورد ربات های ایران اطلاعات کسب نموده و عکس بگیرند.
در پایان از مسئولان و مدیران محترم تقاضا داریم که نگاه ویژه ای به این حوزه پژوهشی داشته باشند تا دانش آموزان ایران زمین همچنان در مسابقات بین المللی بدرخشند و پرچم ایران عزیز را به اهتزاز در آورند

 

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.