• تاریخ انتشار : دوشنبه 31 مرداد 1401 - 23:03
  • کد خبر : 1484
  • چاپ خبر
قاسم مایلی‌رستمی مدیر عامل شرکت گاز مازندران در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته خبر داد

گازرسانی به ۵۶ روستای مازندران در هفته دولت

عملیات گازرسانی برای ارائه خدمات به ۴۵۶ روستا در دست اقدام است که تا پایان سال جاری ۵۶ روستا از خدمات این شرکت بهره‌مند می‌شوند

 

به گزارش پایگاه خبری میانکاله مدیرعامل شرکت گاز مازندران، گفت: گازرسانی به ۵۶ روستا با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان به اتمام رسیده و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

قاسم مایلی‌رستمی در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: با اتمام عملیات گازرسانی به ۵۶ روستای استان ۹۶ درصد خانوارهای مازندرانی از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.
وی گفت: عملیات گازرسانی برای ارائه خدمات به ۴۵۶ روستا در دست اقدام است که تا پایان سال جاری ۵۶ روستا از خدمات این شرکت بهره‌مند می‌شوند.
مدیرعامل گاز مازندران، خاطر نشان کرد: ۴ درصد روستاهای استان در لیست روستاهای بالای ۲۰ خانوار و زیر ۱۰۰ خانوار هستند که باید گازرسانی شوند.
وی خواستار همکاری مردم و تعدادی از واحد‌های تولیدی استان برای پرداخت گاز بها شد و افزود: با پرداخت به موقع گازبها زمینه تسهیل خدمات به مردم فراهم می‌شود.
مایلی‌رستمی به برخی چالش‌ها و مشکلات در زمینه گاز رسانی، اشاره کرد و گفت: از سوی برخی ارگان‌ها و نهادها با مشکل عدم صدور مجوز مواجه هستیم اما با این وجود ارائه خدمت این مجموعه به مردم ادامه دارد.
وی خاطر نشان کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده عملیات گازرسانی به استان تا پایان سال ۱۴۰۲ به اتمام می‌رسد و  در استان نقطه بدون گاز وجود ندارد.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران در ارتباط با مطالبات این شرکت، میزان مطالبات را ۳۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: حدود ۵۰ درصد مطالبات مربوط به واحد‌های غیرخانگی است که در ارتباط با بدهی واحد‌های تولیدی، استاندار به ما اعلام کرده که در اقساط ۱۲ ماهه از این واحدها دریافت شود که برخی از واحدها نسبت به پرداخت بدهی اقدام نمی‌کنند.

 

خبر نگار : مریم نظری

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.